joi, 12 februarie 2009

Statusuri Reale

·

” Un cerc de prieteni nu se face cu compasul… “

” Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care… ”

” Nu exista ganduri rele doar idei iesite din comun laf el cum nu exista nici un gand bun pe care sa v-il spun… “

” Prea multi prosti pentru o tara asa de mica… “ [by DeMoN]

” Nu exista nu-mi place sa beau… beau fara sa-mi placa ! “

” Nu exista minciuni doar adevar fara dovezi… ”

” Nu exista ceva mai rau decat cazare pe viata… ”

” Visele nu ti le dau, nu mi le poti lua, sa visez e lumea mea… ”

” Smeel`s like weekend… ”

” Spuneti ca nu m-a suportati dar v-a uitati la mine de parca mi-ati fi fani… “

” Adevarul care ii face pe oameni liberi este in cea mai mare parte adevarul pe care oamenii n-ar vrea sa-l auda… “

” Stam la rand??. Sau totzi deodata?? “

” Pentru orice femeie dorita de majoritatea barbatilor exista cel unul deja plictisit de ea… “

” Daca tot ce ai este un ciocan, toate obiectele din jur iti par cuie… “

” Secretul succesului este sinceritatea. Odata ce poti sa te prefaci, ai reusit. .. “